فروشگاه بلبرینگ و تسمه هفت

شماره تماس با کارشناسان 36611254- 33962205- 33962206

فروشگاه بلبرینگ و تسمه هفت

شماره تماس با کارشناسان 36611254- 33962205- 33962206

پخش انواع بلبرینگ های ماشینی، بلبرینگ صنعتی، بلبرینگ کشاورزی، بلبرینگ راهسازی،تسمه، کاسه نمد، فولی Fully ،یاتاقان، دنده، زنجیر صنعتی، او -رینگ O-ring ، گریس، لاستیک صنعتی، الیاف صنعتی، نخ نسوز، پکینگ Packing

پیوندها

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

 

با تلگرام فروشگاه بلبرینگ  به ما قطعه مورد نیاز برای فروش بلبرینگ ؟ خود را اعلام کنید

 

 

به گزارش خبرخودرو، سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات در خصوص دپوی لوازم یدکی اظهار داشت : در بازار لوازم یدکی میزان عرضه بسیار بیشتر از تقاضا است و این عامل یکی از دلایل اصلی رکود در بازار و به تبع آن دپوی لوازم یدکی است.فروش آنلاین بلبرینگ

 

 

سید مهدی کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو در ادامه افزود : در حال حاضر درآمد فروشندگان لوازم یدکی به گونه ای است که فقط می توانند مخارج اولیه زندگی خود را تامین کنند در حالیکه باید درآمد آنها به گونه ای باشد که افراد توانایی گسترش و توسعه کسب و کار خود و ایجاد شغل را داشته باشند.

 

 

وی با اشاره به نقش تقاضا در ایجاد دپوی لوازم یدکی تصریح کرد : مصرف پایین لوازم یدکی و کمبود تقاضا در بازار موجب ایجاد دپوی لوازم یدکی شده است.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه رکود موجود در بازار لوازم یدکی مربوط به امروز یا دیروز نیست تصریح کرد : چندین سال است که رکود در بازار لوازم یدکی کشور وجود دارد و عوامل گوناگونی در این امر دخیل هستند مثلا جمع آوری خودروهای قدیمی ، اجرای طرح زوج و فرد و کم کاری ماشین آلات صنعتی در کشور از جمله عوامل مهم تاثیر گذار بر ایجاد رکود هستند.

 

 

سید مهدی کاظمی با اشاره به وجود رقابت در صنف لوازم یدکی افزود : در حال حاضر به علت کمبود تقاضا بسیاری از فروشندگان لوازم یدکی ، مجبور هستند قطعات را با سود خیلی کم به فروش برسانند ؛ مثلا قطعه 3 میلیون تومانی را با 20 هزار تومان سود می فروشند در حالیکه طبق قانون باید 300 هزار تومان سود دریافت کنند.

 

 

وی خاطر نشان کرد : در صنف لوازم یدکی به شدت رقابت وجود دارد و فروشندگان لوازم و قطعات را با کمترین سود ممکن به فروش می رسانند هر چند ممکن است در مقطعی قیمت قطعه ای به علت کمیابی در بازار افزایش یابد که البته این یک امر طبیعی است و نمی شود اسم آن را گرانی گذاشت چرا که با ورود قطعه مورد نظر به بازار قیمت ها به حالت قبل باز می گردد. فروشگاه بلبرینگ هفت

 

 

سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات بیان کرد : عده ای از افراد بیکار به محض اینکه سرمایه ای فراهم می کنند فروشگاه لوازم یدکی باز می کنند و از آنجا که بسیاری از این افراد اطلاعات کافی در زمینه لوازم یدکی ندارند ، نه تنها بعد از گذشت مدتی ورشکست می شوند بلکه همین افراد مشکلاتی را برای صنف نیز ایجاد می کنند.

 

 

منبع : خبرخودرو

 

 

فروشگاه مرکزی بلبرینگ ، بهترین بلبرینگها را از هر جنس : بلبرینگ سرامیکی، بلبرینگ اینچی، بلبرینگ نسوز، بلبرینگ ضد زنگ، بلبرینگ استیل، بلبرینگ روکش دار در حد عالی برای شما تهیه می کند و برای بلبرینگ skf به شما بهترین مشاوره ها را می دهد.

 

 

اگر بلبرینگ ماشین یا بلبرینگ دستگاه خط تولید شما به صدا افتاده فقط کافیست یک تماس با شماره های فروشگاه هفت بگیرید تا مشاوران با تجربه ما در این زمینه به یاری شما بیایند

 

 

فروش بلبرینگ با کیفیت تخصص ماست.

 

 

  • سامان حسینی

راهنمای خرید لاستیک خودرو برای روز‌های تابستان

با تلگرام فروشگاه بلبرینگ هفت به ما قطعه مورد نیاز برای فروش بلبرینگ ؟ فروش تسمه  ؟ کاسه نمد؟ زنجیر کابل ؟ خود را اعلام کنید

به گزارش خبر خودرو، به همان ترتیب که با فرا رسیدن فصل گرما، لباس‌های تابستانی به تن می‌کنید باید هوای خودرو را نیز داشته باشید و فکری به حال لاستیک‌های خودرویی کنید که در گرمای تابستان آسفالت داغ و سوزان را می‌پیماید.

خرید لاستیک برای رانندگی در تابستان نکات ظریفی دارد که در ادامه با هم نگاهی به ویژگی‌هایی یک لاستیک مناسب برای رانندگی در تابستان نگاهی خواهیم داشت.

اصطکاک

لاستیک‌های تابستانی اصطکاک بیشتری بر روی آسفالت داغ و خشک جاده دارند و به همین دلیل اصطکاک این لاستیک‌ها بر روی آسفالت خشک نسبت به آسفالت خیس کمتر است. در نتیجه در حین رانندگی با خودرویی که به لاستیک‌های مخصوص تابستان مجهز شده است ممکن است در جاده‌های خیس شاهد سُر خوردن خودرو باشید.

جالب است بدانید اصطکاک بیشتری که لاستیک‌های تابستانی بر روی آسفالت جاده دارند گاهی اوقات شدت تصادف‌های جانی و مالی را کاهش می‌دهد. خودرویی که لاستیک تابستانی دارد و در آسفالتی که بر اثر حرارت آفتاب تابستان گرم شده حرکت می‌کند به لطف اصطکاک بیشتر با سطح جاده‌ پس از کشیدن ترمز دستی سریع‌تر موقف می‌شود.

دلیل این اصطکاک بیشتر نیز جنس ترکیباتی است که در لاستیک‌های تابستانی خودرو استفاده می‌شود. خط‌ها و فرورفتگی‌های این لاستیک‌ها نیز برای حفظ اصطکاک بیشتر طراحی شده است. بلبرینگ اینچی

هندلینگ

به لطف لاستیک‌هایی که برای تابستان طراحی شده‌اند راننده می‌تواند در حین گردش در سر پیچ‌ها هندلینگ بهتری را تجربه کند. این لاستیک‌ها تجربه بهتری از رانندگی را در هوای گرم تابستان در اختیار راننده قرار می‌دهند تا راننده احساس تسلط بیشتری در جاده داشته باشد. ناگفته نماند از آنجایی که طراحی، مواد و ساختار لاستیک‌های تابستانی با لاستیک‌های زمستانی فرق می‌کند شاید بد نباشد در روزهای گرم سال یا مناطقی که هوای گرمی دارند از لاستیک‌های تابستانی کمک گرفت.

رانندگی

گفته می‌شود خودروهایی که به لاستیک تابستانی مجهز هستند راننده‌ای خشک و سنگین دارند، انصافاً هم باید اعتراف کرد که چنین گفته‌ای خیلی هم دور از واقعیت نیست. حتی خودروهای اسپرت و مسابقه‌ای نیز به دلیل هندلینگ خوبی که لاستیک‌های تابستانی دارند از این لاستیک‌ها استفاده می‌کنند اما در این بین با رانندگی دشوارتری روبرو می‌شوند.

خوشبختانه لاستیک‌های تابستانی شاهد پیشرفت‌های خوبی بوده‌اند و نسبت به گذشته خشکی و سنگینی کمتری را به راننده منتقل می‌کنند. اما باز هم رانندگی با این لاستیک‌ها نسبت به لاستیک‌های معمولی دشوارتر به نظر می‌رسد.

ایجاد صدا

از آنجایی که لاستیک در طول مدت رانندگی با زمین اصطکاک دارد، در تمامی لاستیک‌ها شاهد ایجاد صدا هستیم. لاستیک‌های تابستانی نیز بسته به برند و سازنده‌ای این محصولات میزان متفاوتی صدا تولید می‌کنند.

از طرف دیگر سطح جاده نیز نقش مهمی در ایجاد صدای لاستیک‌ها دارد، آسفالت زمخت و خشن و آسفالت‌های فرسوده باعث ایجاد صدای بیشتر لاستیک می‌شوند.

ثبات لاستیک‌های تابستانی در سرعت‌ زیاد

همان‌گونه که اشاره شد در خودروهای مسابقه‌ای از لاستیک‌های تابستانی استفاده می‌شود و یکی از دلایل این امر برتری این لاستیک‌ها در سرعت‌های زیاد است. به لطف این لاستیک‌ها راننده با خیال راحت می‌تواند پا را بر روی پدال گذاشته و تا جایی که دلش می‌خواهد گاز دهد.

طول عمر

در این زمینه نیز یک بار دیگر اصطکاک بیشتر لاستیک‌های تابستانی با سطح خودرو را باید در نظر داشت. به عبارت دیگر اصطکاک در لاستیک خودرو به معنای فرسودگی بیشتر آن است و نسبت به لاستیک‌هایی که برای تمام فصل‌ها طراحی شده‌اند زودتر از بین می‌روند. فروشگاه بلبرینگ

البته به این نکته نیز باید اشاره کرد لاستیک‌های تابستانی که در چند سال اخیر راهی بازار شده‌اند طول عمر قابل قبولی دارند و حدوداً مسافتی بین ۳۲ تا ۴۸ هزار کیلومتر را بدون اینکه خم به ابرو بیاورند طی می‌کنند.

هزینه

لاستیک‌های تابستانی از یک طرف زودتر فرسوده می‌شوند و از طرف دیگر قیمت این لاستیک‌ها نیز نسبت به لاستیک‌های تمام فصل بیشتر است، در نتیجه با لاستیک‌هایی طرف هستیم که هزینه بیشتری را به دنبال دارند.

استفاده از لاستیک‌های تابستانی در برف و یخبندان

همان‌گونه که از نام این لاستیک‌ها مشخص است برای رانندگی در برف و یخبندان ساخته نشده‌اند و هوای بسیار سرد آسیب‌های مختلفی به این لاستیک‌ها وارد می‌کند. حتی دیده شده لاستیک تابستانی در حین رانندگی در برف و سرمای شدید در حین برخورد با موانع ترکیده است.

این لاستیک‌ها در حین رانندگی در برف و یخبندان سریع‌تر فرسوده می‌شوند و از آنجایی که در هوای سرد اصطکاک کمتری با یخی که آسفالت و سطح جاده را پوشیده دارند، احتمال خارج شدن خودرو از کنترل راننده وجود دارد.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن مواردی که در بالا اشاره کردیم می‌توان گفت لزومی ندارد تمامی راننده‌ها از لاستیک‌های تابستانی در خودروهای خود در هوای گرم استفاده کنند. از طرف دیگر حتی اگر با هزینه کردن و خرید لاستیک تابستانی مشکلی نداشته باشید باز هم تعویض این لاستیک‌ها و اختصاص محلی برای قرار دادن آن‌ها در پارکینگ در فصل‌های سرد سال دردسرهای خاص خود را دارد.

ممکن است لاستیک‌هایی که برای تمام فصول طراحی شده‌اند در گرمای داغ تابستان اصطکاک کمتری با جاده داشته باشند و هندلینگ کمتری را در اختیار راننده قرار دهند اما این لاستیک‌‌ها هزینه کمتری دارند و گزینه مناسبی برای رانندگی‌های روزانه به نظر می‌رسند.

از طرف دیگر اگر اهل مسابقه و سرعت هستید روی لاستیک‌های تابستانی برای چرخش بهتر در پیچ‌ها، هندلینگ عالی و ثبات در سرعت‌های بالا می‌توانید حساب باز کنید.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر وسواس زیادی در خصوص انتخاب لاستیک دارید و تجربه‌های خوبی را در این زمینه کسب کرده‌اید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را از تجربه‌های مفید خود باخبر سازید.

منبع : خبرخودرو

فروشگاه بلبرینگ هفت، بهترین بلبرینگها را از هر جنس : بلبرینگ سرامیکی، بلبرینگ اینچی، بلبرینگ نسوز، بلبرینگ ضد زنگ، بلبرینگ استیل، بلبرینگ روکش دار در حد عالی برای شما تهیه می کند و برای بلبرینگ skf به شما بهترین مشاوره ها را می دهد.

اگر بلبرینگ ماشین یا بلبرینگ دستگاه خط تولید شما به صدا افتاده فقط کافیست یک تماس با شماره های فروشگاه هفت بگیرید تا مشاوران با تجربه ما در این زمینه به یاری شما بیایند

فروش بلبرینگ با کیفیت تخصص ماست

  • سامان حسینی

آنچه را که یک راننده در هنگام داغ کردن موتور خودرو باید بداند

با تلگرام فروشگاه بلبرینگ هفت به ما قطعه مورد نیاز برای فروش بلبرینگ ؟ فروش تسمه  ؟ کاسه نمد؟ زنجیر کابل ؟ خود را اعلام کنید

به گزارش خبرخودرو، یکی از عمومی ترین معایب خودرو به ویژه در فصل تابستان که تقریبا اکثر رانندگان با آن مواجه می شوند بالا رفتن حرارت بیش از حد موتور خودرو یا در اصطلاح داغ کردن موتور خودرو می باشد که اشاره به مواردی چند دراین خصوص به اقدام صحیح در این هنگام توسط راننده کمک می کند .

 1. با احتیاط کامل سرعت خودرو را کاهش داده و با توجه به اطراف از جاده خارج شده و اتومبیل را متوقف ، دنده را خلاص کرده وترمز دستی را بکشید باید به این نکته توجه داشت که به هیچ عنوان در این شرایط خودرو را خاموش نکنید.

2. کولر اتومبیل را خاموش کنید.

3. در صورت خروج آب جوش یا بخا رآب از رادیاتور یا مخزن ذخیره، موتور را به علت کم آبی خاموش نکنید و به تدریج مقداری آب داخل رادیاتور بریزید تا موتور خنک شود.

4. بازدید های نظری تسمه پروانه جهت پارگی یا شل بودن ، همچنین بازدید ازنشت آب رادیاتور ، شیلنگ ها و زیراتومبیل بویژه هنگام مبادرت به سفرها با مسیر های طولانی در دفعات مختلف که باید دقت داشته باشید در صورت روشن بودن اتومبیل جهت بازدید، دست یا لباس شما به تسمه پروانه خودرواصابت نکند.

5. در صورت پارگی یا شل بودن تسمه پروانه و یا نشت آب به هر علت موتور را باید خاموش کنید.

6. در صورت سالم بودن تسمه پروانه اجازه دهید موتور چند دقیقه ای با 1500دور در دقیقه در حالت خلاص کارکند چرا که این عمل باعث خنک شدن سریع موتور می شود.فروش تسمه

7. در صورت جوش بودن آب رادیاتور قبل از سرد شدن آن به هیچ عنوان اقدام به باز کردن درب رادیاتور نکنید چراکه امکان دارد آب جوش داخل رادیاتور به اطراف یا صورت شما پاشیده شود.

منبع : خبر خودرو

فروشگاه بلبرینگ هفت، بهترین بلبرینگها را از هر جنس : بلبرینگ سرامیکی، بلبرینگ اینچی، بلبرینگ نسوز، بلبرینگ ضد زنگ، بلبرینگ استیل، بلبرینگ روکش دار در حد عالی برای شما تهیه می کند و برای بلبرینگ skf به شما بهترین مشاوره ها را می دهد.

اگر بلبرینگ ماشین یا بلبرینگ دستگاه خط تولید شما به صدا افتاده فقط کافیست یک تماس با شماره های فروشگاه هفت بگیرید تا مشاوران با تجربه ما در این زمینه به یاری شما بیایند

فروش بلبرینگ با کیفیت تخصص ماست.


  • سامان حسینی

پنج عامل که باعث ایجاد لرزش در خودرو می‌شوند


داشتن یک خودرو به مدت طولانی، بدون بروز هیچگونه مشکلی، به ندرت اتفاق می‌افتد و بطور طبیعی هر خودرویی با گذشت چند سال از عمرش با مشکلاتی روبرو می‌شود که از معمول‌ترین و آزاردهنده‌ترین آنها می‌توان به لرزش خودرو اشاره کرد. در ابتدا توجه زیادی به این موضوع نخواهید داشت، اما پس از گذشت زمان خواهید دید که این مساله چقدر شما را آزار خواهد داد؛ و در نتیجه به این سوال خواهید رسید که چرا خودروی شما به لرزش اُفتاده استدر مواردی تعمیر و بالانس چرخ‌ها می‌تواند کارآمد و کم هزینه باشد اما برخی اوقات سرویس فرمان و سیستم تعلیق نیاز به صرف هزینه‌های زیادی دارد. شناسایی مشکل، مساله مهمی است که به شما در جلوگیری از بروز مشکلات بزرگتر و در نتیجه هزینه‌های بیشتر کمک می‌کند. اگر در خودروی خود احساس لرزش و تکان غیر عادی را احساس می‌کنید و به دنبال راه حل برای رفع آن هستید، این مقاله به شما کمک زیادی خواهد کرد. این مقاله سعی دارد که بدون در نظر گرفتن تجربه شما در زمینه رانندگی، 5 مورد از مهمترین مواردی که باعث ایجاد تکان و لرزش در خودرو می‌شود را به شما معرفی کند.

با تلگرام فروشگاه بلبرینگ هفت به ما قطعه مورد نیاز برای فروش بلبرینگ ؟ فروش تسمه  ؟ کاسه نمد؟ زنجیر کابل ؟ خود را اعلام کنید

مورد اول: وجود مشکل در موتور خودرو

در برخی از موارد، وجود لرزش در خودرو از موتور آن ناشی می‌شود؛ بدین ترتیب که عدم هوای کافی، سوخت رسانی مناسب و احتراق بموقع می‌توانند از دلایل بروز چنین مشکلی باشند. علائمی که ممکن است نشان دهنده لرزش خودرو به دلیل پیشرانه آن ‌باشند، عبارتند از:

- لرزش به هنگام فشار دادن پدال گاز

-لرزش‌های بریده بریده با داشتن سرعت ثابت، به طوریکه انگار بر روی Rumble Strip (خطوط برجسته در حاشیه اتوبان که با قرار گرفتن لاستیک خودرو بر روی آن، راننده را از وجود خط آگاه می‌کند) در حال حرکت هستید.

- خودرو به خوبی روشن شود، اما پس از مدتی شروع به لرزیدن کند. این علائم می‌توانند بدین معنا باشند که زمان تعویض شمع‌ها فرا رسیده است؛ و اگر وضعیت شمع‌ها مناسب است، کابل شمع‌ها نیاز به تعویض یا بازبینی دارند. در پایان فیلتر هوا و بنزین کثیف می‌توانند مانع از رسیدن اکسیژن و سوخت کافی به موتور خودرو و در نتیجه باعث ایجاد اختلال در عملکرد آن شوند؛ بنابراین نسبت به تعویض به موقع آنها کوشا باشید.

مورد دوم: وجود مشکل در اکسل خودرو

در خودرو اکثر قطعات حرکت پس و پیش و دورانی دارند، بنابراین بایستی به درستی در جای خود حرکت کنند تا لرزش و تکانی در خودرو احساس نشود. اگر اکسل خودرو بر اثر تصادف یا برخوردهای شدید کج شود، پس از مدتی، در سرعت‌های بالا حرکت نرم و بدون لرزش خودرو را با مشکل مواجه خواهد کرد. این مساله ممکن است بدلیل وجود مشکل در میل گاردان نیز بوجود آید. وظیفه این قسمت انتقال نیرو به چرخ‌های عقب در خودروهای دیفرانسیل عقب است، که اگر کج شود می‌تواند در خودرو لرزش ایجاد کندهمچنین تویی چرخ که انتهای میل گاردان در آن قرار می‌گیرد، بایستی سالم باشد و روغن از آن نشت نکند. گرد و غبار جاده می‌تواند عاملی برای کثیف شدن آن و در نتیجه از بین بردن این قسمت شود که در ایجاد لرزش خودرو بی‌تاثیر نیست. در خودروهای دیفرانسیل جلو، از بین رفتن تویی چرخ به معنای تعویض یک اکسل است، بنابراین در سرویس و کنترل این بخش نیز سهل‌انگاری نکنید.فروش بلبرینگ

مورد سوم: وجود مشکل در سیستم ترمز

آیا تا بحال لرزش خودرو را بهنگام فشار دادن پدال ترمز حس کرده‌اید؟ اگر جواب مثبت است باید گفت که سیستم ترمز خودوری شما به خصوص دیسک آن مشکل اصلی این مساله است. دیسک می‌تواند بر اثر ترمز زیاد که حرارت زیادی تولید می‌شود، تغییر شکل دهد. همچنین خوردگی در سطح دیسک ترمز از دیگر مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد. به دلیل ناصاف بودن سطح دیسک، لنت به درستی بر روی دیسک قرار نمی‌گیرد که نتیجه آن بوجود آمدن لرزش در خودرو است. اگر نمی‌توانید خودتان موارد بالا را بازبینی کنید، از یک تعمیرکار متخصص ترمز اتومبیل کمک بگیرید تا شما را از وضعیت ترمز خودرویتان مطلع سازد.

مورد چهارم: لق بودن چرخها

گاهی اوقات لرزش خودرو تنها در قسمت فرمان احساس می‌شود، در این حالت تنها موردی که می‌توان به آن شک کرد، تنظیم نبودن چرخ‌ها است. تشخیص و رفع این مشکل می‌تواند از روشهای زیر انجام شود:

- از محکم بودن مهره‌های چرخ‌ها مطمئن شوید.

- گاهی نیاز است که بلبرینگ چرخ‌ها را تعویض کرد. اما در اکثر خودروهای امروزی کمتر دیده می‌شود که بلبرینگ‌ها دچار مشکل شوند؛ اما همانطور که می‌دانید هر قطعه‌ای بر اثر کارکرد و فشار زیاد مستهلک شده و باعث بروز مشکل خواهد شد.فروشگاه آنلاین بلبرینگ

- از موارد دیگر، می‌توان به وجود نا‌صافی در رینگ‌ها اشاره کرد.

- سیبک‌ها از دیگر قطعاتی هستند که نقش بسیار مهمی را در روان حرکت کردن خودرو ایفا می‌کنند، بنابراین اگر نیاز به تعویض دارند در انجام این کار تنبلی نکنید!

مورد پنجم: وجود مشکل در لاستیک‌ها

لاستیک‌ها از مهمترین اجزای یک خودرو در یک سواری نرم و راحت به حساب می‌آیند. در زیر لیستی از روشهایی که در موارد مختلف می‌توانید برای رفع لرزش اتومبیل از ناحیه لاستیک‌ها انجام دهید، آمده است

- زمانی‌که خودروی شما در یک سرعت معین شروع به لرزیدن می‌کند، لاستیک‌ها نیاز به بالانس دارند.

- زمانی‌که ساییدگی در بخش‌های مختلف لاستیک مشاهده می‌کنید، بایستی نسبت به تعویض لاستیک‌ها اقدام کنید.

- وجود پوسیدگی در لاستیک‌ها، نشان دهنده زمان تعویض آن‌ها است.

گاهی اوقات این لاستیک‌های شما نیستند که باعث ایجاد لرزش در خودروی شما می‌شوند، بلکه جاده‌های ناهموار و دست‌اندازها دلیل آن هستنددر پایان بایستی متذکر شد که این پنج مورد نمی‌توانند تنها دلایل بروز مشکل لرزش در اتومبیل شوند، بنابراین زمانی‌که هیچکدام از موارد بالا را مشاهده نکردید، از یک تعمیرکار و متخصص خودرو کمک بگیرید.

منبع : car1

فروشگاه بلبرینگ هفت، بهترین بلبرینگها را از هر جنس : بلبرینگ سرامیکی، بلبرینگ اینچی، بلبرینگ نسوز، بلبرینگ ضد زنگ، بلبرینگ استیل، بلبرینگ روکش دار در حد عالی برای شما تهیه می کند و برای بلبرینگ skf به شما بهترین مشاوره ها را می دهد.

اگر بلبرینگ ماشین یا بلبرینگ دستگاه خط تولید شما به صدا افتاده فقط کافیست یک تماس با شماره های فروشگاه هفت بگیرید تا مشاوران با تجربه ما در این زمینه به یاری شما بیایند

فروش بلبرینگ با کیفیت تخصص ماست.


  • سامان حسینی